fredag 2 december 2022

Fredag


En dag med full fart mot helgen!

Började med sista digitaliserings utbildningen med workshop för mig. Den har inte alla gånger gett så mycket och idag hände det så otroligt mycket. Det blev strömavbrott i sporthallen så vi sökte lampor men det gick inte bra i alla fall utan de fick avbryta. Medarbetarsamtal och så lite kontorsjobb innan jag åkte för lunchmöte på Fiore. Åkte därefter till Öjebyn för att köpa blommor till chefen. 

Hann förbi mamma en liten stund innan jag åkte till årets sammankomst i vandrarhemmet. Det serverades en god grekisk buffé. Sen blev jag så varm och kall omvartannat så jag åkte hemåt och tänkte att febern kommer att komma. Just nu känns det bra så jag hoppas att det bara var något tillfälligt!

Sonen och mannen har idag ätit grillat här hemma. Nu är det dags för På spåret och förra veckan gick det bra så jag håller tummarna att det blir samma idag? Luleå hjälpte till bra förra veckan. 

Inga kommentarer: