lördag 31 december 2022

Gott Slut!

 Året 2022 går mot sitt slut och det har verkligen varit dystert. Krig i Europa, galna drivmedelspriser och elpriser som drabbar människor väldigt hårt. Lågkonjunktur med räntor som stiger är ju inte heller så kul men det måste vi alla ta oss igenom. Nu håller jag tummarna att vi får ett bra år och att människor är snälla med varandra. Hoppas kan jag ju trots att jag inte tror att den möjligheten är så stor.

Vi avslutar året i Bergsviken med goda vänner. 13 personer med ett glatt sinne, mat tar var och en med sig enligt uppgjort schema. Det blir bra. Bristen på taxibilar gör att jag kommer att köra för då får jag själv bestämma över min tid och när jag vill åka iväg hemåt igen i den svarta januarinatten 2023! Gott Nytt År till alla ni som orkar läsa detta dravel som jag tänker och dessutom skriver ner. 



Inga kommentarer: