fredag 16 december 2022

Fredag


Åkte iväg tidigt idag för att kolla var jag behövs i verksamheten. Idag skulle många från fritids på föreläsningen som jag var på igår. Det fanns medarbetare som fixade det hela så jag fick jobba på med mitt. Glada pedagoger kom i alla fall tillbaka vid 10.00.

Idag har jag fått vara med på lucia som åk 3 höll i. De var jätteduktiga och många då de var nästa 40 personer.

Vid lunchen så checkade jag ut för dagen och åkte till ett julbord på Herrgården. Det är våra duktiga elever på restaurangprogrammet som stod för allting. Gott och prisvärt och jag hade med mig mina kollegor. Mysigt med en långlunch.

Fixat det sista genom att vaska av golvet hos sonen. Nu är han hemma från Stockholm och han har valt att inte komma ut ikväll för att äta. Vi gör det imorgon i stället då han är trött i skallen efter 3 intensiva dagar. Nu blir det även vila för föräldrarna efter en intensiv vecka. 

Inga kommentarer: