torsdag 19 maj 2022

Junta


Efter en arbetsdag på Acusticum med konferens hela dagen så kom jag så hem. Tog ett tag med skurtrasan så att toaletten blev städad. Sen vattnade jag allting som är i växthuset och det är inte det lättaste då det är så otroligt trångt där inne just nu. Skönt när jag får bära ut och plantera det mesta. Men just nu är det 7 grader varmt och med rejäl blåst från havet är det inte alls varmt.

Mannen jobbar sent när det är torsdag så när jag åkte mot Solstrand för att delta i junta så hade han inte hunnit hem. Jag har verkligen fått äta god pasta med räkor och vitlöksbröd till det. Sen var det tiramisu till dessert så det var en riktig italiensk afton. Så otroligt gott! Nu är jag hemma igen till ett städat hus, rent och luktar gott det är väldigt trevligt!


Inga kommentarer: