tisdag 17 maj 2022

+6


Ingen sommar i sikte och det är ju alltid lite surt. Men när jag kollar på vädret tidigare år så brukar det faktiskt vara så här. Har idag hållit på att frysa ihjäl nu när vinden vänt och den kommer från det kalla havet. En kort promenad då jag inte känner för att frysa mer. Nu en brasa som värmer så gott!

Har haft en dag full av möten av olika slag. Hann även förbi polishuset med lite sticklingar till mamma. En middag av kyckling enligt Jennies meny som följer Viktväktarna. Vi kör lite smalmat blandat med vanlig mat så kanske det försvinner något kilo i detta hem?

Mannen har bytt ut sanden i poolfiltret till glas. Små små gröna glasbitar finns nu där och det ska stoppa för evigt. Bra val!

Har fått mina skyddskläder idag för biodling och jag har helt tagit fel storlek!! Jättestora kläder har jag beställt så nu måste jag skicka de i retur.....

Inga kommentarer: