onsdag 25 maj 2022

Dag före röd dag


Har verkligen missat att jag slutar kl 13.00 dag före röd dag enligt mitt arbetstidsavtal. Jag hade bokat möte kl 14.00 idag men det tog bara en halv timme så det var ju bra. I morse åkte jag iväg hemifrån utan min dator. Det är verkligen svårt att jobba med endast telefon. Jag hade ett Teamsmöte och det gick fint men det blir konstigt då man inte har tillgång till alla funktioner.

En fin dag vädermässigt men nu mulnar det på och ska bli regn och grått under ganska många dagar framåt. 

Vi har varit till skolan och kollat varför vi inte har ljud i högtalarna som sitter i matsalen. Mannen är en fixare så han fick kolla det hela. Nu i kväll har han skottat och grävt medan jag har planterat ut en del. Sen har alla stora krukor kommit ut och nu håller jag tummarna att det inte blir någon frost?

Bin ska komma under närmsta dagarna och det blir ju spännande för mig. 


Inga kommentarer: