onsdag 27 april 2022

Yoga


Idag har det varit riktigt kallt ute med endast +3 grader och blåst från norr. Inte så kul. Det kom även någon snöflinga idag och det känns väl sådär. Men just denna årstid när man bara vill ha sommar så känns det riktigt trist att våren inte ens är på väg. 

Det har varit en bra dag idag och det är ju bra då man inte orkar många dagar som gårdagen. Tog en liten kortare idag idag då jag har jobbat otroligt många timmar de sista veckorna. Nu är det endast 2 dagar kvar och så är det helg igen med Valborgsmässoafton. 

Mannen har varit ute i garaget medan jag har deltagit i sisa yogan för denna omgång. Jag återkommer så snart jag kan och har möjlighet. Otroligt skön omgång idag och då jag låg på golvet så upptäckte jag helt plötsligt att jag snarkade till. Jag hade alltså somnat till!

Inga kommentarer: