tisdag 26 april 2022

Tokig dag


Började lugnt med en avslutning på en utbildning som pågått under 2 terminer. Då behövde någon åka hem vilket gjorde att jag fick hoppa in och stänga idag. Sen mera möten och så en sen lunch med sonen vid 13.00.

Mera möten på lilla enheten och där var det fullt upp. Sen samtal med andra enheten och så tillbaka dit. Pratade med många för att lugna och peppa. Jag gjorde lite annat kontorsarbete innan jag avslutade dagen. Hem till middag som mannen hade fixat och det var ju skönt. Nu har jag precis kommit hem från en promenad. Men det är kallt! Riktigt kallt med endast någon enstaka plusgrad och vindar från nordväst. Huga huga.

Jag har tänt en brasa i kaminen och nu blir det lite TV. Har kvar lite mera jobb som är läsa ansökningar, men det tar jag lite senare. Hoppas resten av veckan blir lite lugnare. 

Inga kommentarer: