tisdag 5 april 2022

Det mulnar på

 


Hyfsat väder under dagen men nu har det mulnat på ordentligt och det är ju tråkigt. Vädret påverkar mig och just nu ser det tråkigt ut i minst 1 vecka framåt med snö och mulet hela tiden. Huga så trist. Just nu är det så tjockt så jag ser inte ens havslinjen.

Många möten även denna dag så det är fullt upp. Har även idag avslutat dagen med ett föräldramöte men idag på andra skolan. Trevligt att se alla positiva och förväntansfulla vårdnadshavare. Ännu mer sånt blir det när vi äntligen får träffa alla tindrande barnaögon. Det är ett härligt jobb jag har.

Just nu har jag fått bladlöss på mina planteringar i garaget. Det är inte kul när jag ser pelargonior och dahlior som är fulla med löss. Har behandlat med såpa men jag tror att det behövs starkare saker, får fixa det imorgon då jag har normal arbetsdag. 


Inga kommentarer: