lördag 9 april 2022

Helg


Har sovit i 10 timmar när jag vaknade 8.10 i morse. Så himla skönt det är när man känner att sömnen ger nu kraft. Jag var superpigg när jag vaknade. 

Snön har fortsatt så det är nog 40 cm som kommit. Fy, fy och fy men inget som man kan påverka. Under förmiddagen så slutade det snöa men med runt 0 grader så är det tungt och blött. Tur att snöslungan är lagad för den har verkligen fått jobba idag. Jag kan lova att M har hållit på att skotta under många timmar.

Jag har varit och handlat mat i Bergsviken och även mamma har fått ett besök innan jag hämtade upp sonen. Vi flyttade gårdagens middag till idag på grund av vädret. En plankstek stod på dagens meny och det var gott! Efter ett parti kort så skjutsade jag hem sonen till stan. Då hade det blivit rejält halkigt med glittrande vägbana.

Nu sitter vi och tittar på Let´s dance och bara softar framför TV´n.


Inga kommentarer: