söndag 24 april 2022

Slut på helgen


Jag sover länge varje morgon då jag tydligen behöver det. Vaknade vid 8.40 och då hade mannen varit uppe sedan länge. Jag har planterat lite blommor och plockat ihop och kastat en del då det är löss på dem. Får helt enkelt köpa mer växter i år och det blir färre som jag själv drivit upp. Så får det bli.

Jag har varit på Jysk som byggt nytt och hade öppningserbjudanden, jag kan lova att det var fler än mamma och jag som nappade på deras erbjudande. Så mycket folk men vi hade tur i kassan där det inte var någon kö. Sen blev det en tur in på Rusta också. 

Mannen har gjort en makeover på Passaten så nu är den ren och fin med sommardäck. Skönt att det är gjort. Har varit till vännen A och det var riktigt skönt i Bersika. Där var det 12 grader och här är det 6 grader så isen kyler rejält denna årstid. Synd att det nu ska bli kallt igen för vi har MYCKET snö kvar hos oss och ni kommer det att tina långsamt när det blir kallt. 

Inga kommentarer: