lördag 2 april 2022

Lördag


Vaknade ganska tidigt av mig själv och då solen sken så fint så steg jag upp. Några tvättar har jag hunnit med i dag så nu är det snart torrt. 

Jag har varit till stan och fikat med Annica o Lotta. Vi valde Ekbergs och en caesarsallad som var god. Väl hemma igen så har jag suttit ute i solen en stund. Har även bytt ut en del av min garderob och hängt bort det allra varmaste av mina kläder, skor och halsdukar. Skönt att det är gjort. Däremot ska nästa veckans väder bli vintrigt med snö men jag har ju fortfarande kvar en hel del varma kläder.

Mannen verkar haft en skön dag även idag. Hyr skotern är återlämnad så imorgon får de samsas på endast 2 skotrar. 

Sonen har varit hit och han hade med sig thaimat som vi åt tillsammans. Nu blir det TV kväll med lite olika program. Insamling i kväll till Ukraina med ett program som heter Hela Sverige skramlar.


Inga kommentarer: