torsdag 7 april 2022

Torsdag


En dag med konferens hela förmiddagen. Valde att sitta hemma och äta lunch. Sen åkte jag till skolan och delade ut påskägg som jag värpt! Efter det så var det dags för skola nr 2 med en dag då många hade olika möten. Det betyder att jag satt och jobbade i en korridor då alla rum var upptagna. Så kan det vara och det går så bra så. Sen avslutade vi med ett möte med vårdnadshavare kring deras barn. Efter det ringde den jag önskade anställ och sa att hen ville ha jobbet. Så himla glad jag blev, härligt att det blev som jag ville. 

I morgon ska det komma ca 30 cm snö och vara stark vind. Fy fy och fy!! Den varnar för att det kommer att bli störningar på vägarna. Skolan kommer att skottas från kl 12.00 i morgon då de prioriterar skottning och måste ändra sina tider. Det betyder att vi får hålla koll så att inte traktorer och elever är samtidigt utomhus på gården. Jag börjar dagen hemma även i morgon så vi får väl se om jag tar mig iväg när det äntligen blir dags? 

Inga kommentarer: