torsdag 28 april 2022

Mot helgen


Jag läser i mina gamla dagböcker och inser att jag svär över snön denna tid varje år. Att vi har kvar snö i år är inget konstigt utan här ute brukar det vara mycket under just denna tid på året. Nu är det som det är och det är bara att gilla läget.

Idag har det varit en bra dag jobbmässigt och jag har hunnit med det jag hade planerat och inget riktigt akut hände utan det flöt på bra. Jag har varit hemma till 11.30 i konferens på Teams och då passade jag på att tvätta lite sängkläder som även hann torka. Har varit på kontoret från 11.30 till 17.15 så det blev en rejäl dag även idag.

Mannen har en sen dag då det är torsdag och trots det så jobbade han över så han kom hem efter 19.00. Inte kul att äta middag vid 19.30. Jag ska ta en tidig kväll så nu blir det en dusch innan sänggående. 

Inga kommentarer: