onsdag 20 april 2022

Mitt i veckan


En sån arbetsvecka som börjar på en tisdag blir alla dagar "fel". Jag har tisdag idag i min hjärna medans det är en onsdag så nu har halva veckan gått i en rasande fart. 

Solen strålar på oss med temperatur på 13 grader så det är helt fantastiskt härligt och det ska fortsätta några dagar till. 

Eftersom även dagen blev lång med ett möte kl 18.00 så tog jag en liten paus för inköp av blommor till morgondagen. Då åkte jag förbi mamma och där fick jag middag. Smidig lösning för mig.

Kom hem i ett flygande fläng vid 19.10 för att köra igång med yogan men tji fick jag då det inte gick att logga in på Zoom. Jag testade att köra en annan yoga via Youtube men det kändes inte rätt för mig.

Mannen har varit och tömt lite mer på Tallås och de har även kört en kyl till Småskärsudden under kvällen. Den enes skräp bli den andres användbarhet. Så bra att det funkar så. 


Inga kommentarer: