torsdag 10 februari 2022

Torsdag


Idag har jag suttit vid datorn hela dagen. Först har det varit del 2 av utbildningen i Psykisk hälsa i arbetslivet. En snabb lunch och en promenad i det fina vädret, dock lite blåsigt då det är väderomslag på gång så det har gått från -10 till +1 som det är just nu. 

Vid 13.00 så var det så konferens där vi träffades alla som jobbat med samma sak som mig. Det har blivit väldigt uppdelat så det är ju trevligt att träffas. Men jag valde att stanna hemma och finnas med via Teams. Det var inget bra beslut då det var som i ett hönshus med många som pratade i munnen på varandra. Tillslut tog det slut och då tog vi ett litet möte med mina närmsta kollegor. Känns som att mina ögon har blivit fyrkantiga efter allt sittande vid datorn. 

Mannen jobbar länge idag då de har en information vid 18.30 så det lär ta ett tag innan han är hemma igen.

Städdag hos oss och jag har gjort det redan i morse då jag hade lite tid över. Nu blir det en lugn TVkväll för min del.

Inga kommentarer: