onsdag 16 februari 2022

Lill lördag


En dag hemma med lönearbete. Det är svårt som bara den och idag har det excelark som jag jobbar med inte funkat tillfredsställande. Irriterande då jag inte är så bra på excel.  Efter lunch har jag varit på båda enheterna och träffat medarbetarna. 

Efter dagens middag har vi åkt norrut till Borgarudden där vi kollat på ett hus från Movehome. Det var ett trevligt hus men för många sovrum för oss men det var fina val de hade gjort. Sen passade vi på att åka till mannens kollega för att kolla in deras nya hund Klara och samtidigt fick vi lite fika och goda semlor.

Nu är vi hemma och ser på Sveriges mästerkock. Ute faller snön och det är -6,5 grader. Under natten ska det komma en hel del men jag ska inte iväg imorgon så för min del känns det inte stessande trots snöfallet. 

Inga kommentarer: