torsdag 17 februari 2022

Snö


Ytterligare en dag med snö och det har snöat hela dagen och det verkar som att det tyvärr ska fortsätta även hela morgondagen. I morse var det 7-8 cm så mannen tog sig i väg utan att skotta. Jag har inte lämnat huset på hela dagen, jag har inte ens öppnat dörren. Har suttit i möte halva dagen och så har jag under eftermiddagen jobbat med lönerna. Usch vad jag tycker att det är otrevligt att jag ska bestämma hur mycket personer ska få i pengar. 

Har städat lite, tvättat sängkläder och även lagat middag men det gör jag så gärna om mannen skottar snö och det håller han på med nu och det är tur att vi har en snöslunga. Snön är lätt som har kommit ner men när det är i såna mängder så är det skönt med en maskin som hjälper till.

Nu blir det Antikrundan från Luleå. 

Inga kommentarer: