tisdag 22 februari 2022

Lång dag


Började 7.30 och slutade kl 19.00 och då hade jag haft APT under 4 tillfällen och totalt 5 timmar. Det blir långa dagar med mycket prat från min sida. Jobbigt för knoppen men det ska ju bara göras. Skönt nu när jag kom hem. Trött och kall då det är kyligt utomhus med -18grader, eldar för att få upp värmen både här inne och även för kroppen.

Har hunnit med mycket av mitt kontorsarbete idag och det känns ju alltid skönt. Sen har jag ännu ett handhavande problem med ett dataprogram men det ska mannen få råda bot på senare i kväll. 

Har ätit lunch med sonen och vi var på Panelen och sen köpte han en kaffe på EH. Han fick skjuta till och från sitt hem och dessutom fick han leverans av tvätt. 

Idag är det ett roligt datum för de som föds 220222, lätt att komma ihåg. 

Inga kommentarer: