fredag 25 februari 2022

Fredag


Så fult upp denna dag. Möte 7.45 med medarbetare sen till kommunhuset för att hämta en nyckel.  Sen mot lasarettet för att göra ett ultraljud. Det gick snabbt både i väntrummet och inne hos läkaren. En fettknöl på 1,2 cm och det kan man få om man är lite "knubbig" som läkaren sa! Efter det köpte jag frukost som jag köpte på Cirkel K för jag var fastande fram till 10.00. Vid lunchen åkte jag och hämtade de middagspåsar som jag sedan delade ut till alla medarbetare. Levererade hem till de som var sjuka. Mamma fick ett kort besök och där var även min morbror.

Hem vid halv 4 och så uppkoppling vis Teams kl 17.00-18.00 då alla som ville kunde umgås en stund. En lätt AW för de som ville. Mannen lagade mat under tiden och jag fick umgås. Allt eftersom så loggade folk ut och började äta sin middag. Det var flankstek med potatisgratäng och pepparsås och beasås. Till dessert var det lingonparfait med kolasås. Vinförslag fanns också med. Riktigt gott! Ett parti kort hann vi med och så FINALEN av På spåret!!


Inga kommentarer: