tisdag 15 februari 2022

Jobb jobb jobb


Just nu känns det lite som att jag ror och ror för att hålla mig ovan ytan. Det värsta med det är att detta pågått så länge nu. Hoppas att sportlovet till slut ska ge mig lite lugn och ro. Samtidigt kommer jag så väl ihåg hur otroligt utled jag var när jag satt i en fåtölj under många veckor i höstas. Har haft en bra jobb dag idag då jag hunnit med en hel del. Jag har som tur är många otroligt duktiga medarbetare. 

Lyxmiddag idag då vi åt gårdagens rester, oxfilé en tisdag är inte så dumt alls! 

Tråkigt och oroligt tycker jag med den utveckling som sker på gränsen till Ukraina. Idag verkar det som att Ryssland har dragit sig tillbaka. Men vad menas med det. Jag kan faktiskt inte känna mig lugn så länge som den lille mannen i det stora landet är ledare där.


Inga kommentarer: