måndag 12 oktober 2020

Inte sjuk men....


 Jag har lite ont i halsen och det känns ju hemskt knäppt att vara hemma för det då jag inte är sjuk. Har jobbat hemifrån idag och då är det tur att Teams finns. Elevhälsomöte, 2 klasskonferenser och 1 APT. Allt har gått bara bra men det är ju alltid lättare att träffas på riktigt. Nu blev det så här och det blev bra i alla fall.

I övrigt pluggar jag vinkunskap och det är gode mycket att hålla reda på. På lördag vet jag hur det gick och jag har inte så stora förhoppningar att det ska gå vägen? Men jag gör mitt bästa så får vi se?

Sonen är fortfarande förkyld och han har inte fått svar på covid-19 test men jag tänker att om det varit positivt så hade de ringt och meddelat detta. Nu gäller det bara att bli frisk från förkylningen. Mannen är tät i näsan och det kommer nämligen när han är i lägenheten, vad beror det på? Har kollat om det finns kvar någon porslinsblomma som går i blom, hittar ingen men något gör att han blir tät i alla fall?

Även denna gång har det regnat så nu har vi haft regn mer eller mindre i 7 dagar. Hoppas att det är slut nu för nu vill jag ha lite fin höst igen. 

Inga kommentarer: