fredag 22 maj 2020

Klämdag

Idag vaknade jag till en fantastisk dag med strålande sol. Tyvärr så började det att blåsa och tillslut så gick det vitt på havet och det betyder att det kom upp till ca 10. grader. I stan dit jag åkte en stund var det 17,7 grader så det är stor skillnad beroende på var man befunnit sig. Blåsten kan verkligen förstöra en hel dag.

Mannen har jobbat vidare och snart är alla lådor klara. Nu ska de bli svarta. Jag har inte kunnat köra blåsen på grund av den hårda blåst som varit från havet idag.

Har varit på en promenad innan jag började med maten. Idag blev det älgstek och den fantastiskt goda sås som alltid blir till den. Jag tror att jag fått i mig mina points på grund av den?

Idag fick även trädgårdsmöblerna en omgång med medel och vatten så nu kan vi sitta ute med rena möbler i alla fall. Hoppas på en bättre dag imorgon?

Har läst ut boken Silvervägen idag och den kan jag verkligen rekommendera er alla att läsa.

Inga kommentarer: