torsdag 21 december 2023

Vintersolståndet

 

Nu är vi inne i den mörkaste av mörka årstiden. Fördelen med det är ju att det bara kan bli ljusare och nu vänder det igen! Redan i januari börjar man se en skillnad på dagens längd. 

Har jobbat min sista dag idag och det som är kvar är att byta några saker i mitt kontor, jag ska bland annat ta med mig min kontorsstol. Den är nämligen inställd efter mig av en arbetsterapeut. Lite vemodigt har det allt varit att lämna allting. Det är ju liksom min skola då jag varit med i alla beslut kring byggandet och inredning i den. Blir även spännande att prova något annat och se var det landar. 

Lunch med administratören som fyller 60 år nästa vecka och så en utbildning via Teams om hur just Teams fungerar och vilka funktioner som finns. 

Inga kommentarer: