onsdag 20 december 2023

Covid-19


Köpte ett test till sonen idag och det visade direkt på covid.  SARS-CoV2 med olika undervarianter är det som härjar just nu. Sonen har ingen hosta men han har haft feber sen i lördags och så har han förkylning men ännu har det inte dragit ner i luftrören, hoppas att han slipper det?

Fullt upp och besök i 2 av mina nya enheter. Känns bra. Sen ett sjukbesök med en julklapp innan jag åkte hem för lunch. Jobbade hemma ett tag sen till mitt kontor för mer jobb och ett tråkigt möte i en klass. Det gick bra och sen var jag kvar och jobbade mot halv 6. Är inte klar så jag måste iväg och jobba imorgon också. 

Har fått fantastiskt fina presenter idag, ett gott vin från 2017, en vinkaraff från Heta hyttan. Sen fick jag herrgårdsljus, dessutom har jag tidigare fått ett Amarone av pensionärerna i ena enheten. Magiskt fina saker som speglar mig mycket. Känns vemodigt att lämna samtidigt som det blir spännande att prova något annat. 


Inga kommentarer: