fredag 8 december 2023

Fredag


Det har snöat lätt även idag. Nu har det kommit en hel del snö under den veckan som har varit. 

Jag började min dag på Storstand vid 7.20 sen var det chefsfrukost med information från kommunen. Det var både bra och dåligt. Vi har en ekonomichef som är väldigt duktig på att prata på ett intressant sätt. Efteråt åkte jag till skolorna där det på en enhet var dags för flytt av klassrum och fritidsavdelning. Det kommer att bli bra. Sen åkte jag till nästa enhet för lite prat med administratören.

Eftermiddagen har jag varit på hälsocentralen för en undersökning som gick bra och visade bra resultat. 

Sonen har julfest med hans jobb ikväll. Vi har ätit laxchesecake, torskrygg med pressadpotatis och sandefjordsås. Sen har vi ätit saffranspäron med grädde som var kvar sen förra helgen. Gott var det, alla rätter och vi är väldigt mätta just nu. 

Nu blir det "På spåret"!


Inga kommentarer: