fredag 29 december 2023

Fredag


-9 grader och otroligt mulet. En stor del av dagen har det varit underkylt regn och det gör att det blir otroligt halkigt ute på vägarna. 

Jag har jobbat en del idag och jag mår så mycket bättre än i går. Har ingen feber och det gör det hela mycket lättare. Har varit till stan idag och bytt SIMkort med mina kollegor. Från och med nu har jag en ny tillhörighet och ett nytt område. Undrar hur ofta jag kommer att svara fel i telefonen här framöver? Nu är det i alla fall gjort ett byte och jag hoppas att mitt live ska bli lite lugnare? Det får tiden utvisa.

Sonen vill inte äta här idag då han är rädd för smitta från min förkylning och det kan jag visst förstå. Det betyder att vi satsar på middag imorgon istället och På spåret får vänta till lördag. Vi har ätit torskrygg med serranoskinka och sandefjordssås. Otroligt gott var det!

Inga kommentarer: