torsdag 14 december 2023

Sista gången


Har deltagit i den sista konferensen innan jag byter jobb i januari. Det var idag på nätet och sen blev det en snabb lunch. Efteråt blev det en akut utryckning till en enhet för att stötta och peppa medarbetarna. Det är verkligen inte så lugnt som man skulle önska för mig just nu. Efter en del insatser så kunde jag åka hemåt igen.

Siri o jag var ute en kort stund och sprang i snögångarna här på gården och det gillar hon. Vi har haft vår elektriker här idag, först en genomgång i en timme och så har han jobbat på hela dagen här. Känns så bra att min gamla klasskompis är här och jobbar. Han har ett otroligt gott rykte och han kommer med bra tankar och idéer som är bra att få till sig.

Långdag för mannen då det är torsdag och jag har nu städat lite. Mannen är ute och försöker fixa lite kring den byggdörr som vi fortfarande saknar. Det är ju konstigt att vi ska göra det. Under 1 veckas tid så har vi eldat åt kråkorna då det inte alls är tätt utan en 2000W fläkt står och blåser hela tiden men det är ju fortfarande ganska så kallt där inne. -13 ute och -8 inomhus, det ger dålig effekt för att värma upp sulan. Känns verkligen tråkigt att inte bli lyssnad på!

Inga kommentarer: