fredag 15 december 2023

Fredag


Full rulle redan från morgonen. Jag började med ett luciatåg i en enhet. Fint och stämningsfullt! Sen ett möte som inte var så kul. Till nästa enhet för lite räfs och rättarting som höll i sig i 2 minuter ungefär!!

Lunch här hemma för att umgås en stund med Siri. Sen har jag varit på mitt nya jobb för att delta i en ledningsgrupp som finns där. 

Möte med mannen på Colorama där vi fick vår moodboard presenterad för oss. Mannen hade inte sett det på riktigt, vi bytte ut en tapet och det känns så bra. Snygga och klassiska milda färger.

Sonen följde med hit när jag lämnade stan. Middagen har mannen fixat och vi åt ryggbiff på älg med vinsås och hasselbackspotatis. Inkokta päron för oss och saffranssemlor till sonen. Vi har sett På spåret och idag fick vi hop 48 poäng och 24 stjärnor i DUO appen. Sonen tog hem min bil när han nu åkt hem till stan igen. 

Inga kommentarer: