onsdag 3 mars 2021

Värk

 


Nu är värken igång i kroppen. Ont i axlar och nacke vilket då leder till huvudvärk. Det är inte kul och det blir liksom en ond spiral. Vet inte om detta tillstånd beror på att jag kanske inte alltid har helt perfekt arbetshöjd när jag jobbar hemifrån? Men det kan även bero på stress? Har en medarbetare som har varit på massagekurs och även lärt sig att att tejpa kroppen. Jag har idag blivit tejpad och jag hoppas att det hjälper? Det är liksom mycket nu och som grädde på moset så fick jag idag från Arbetsmiljöverket som vill ha återkoppling på en covid anmälan som jag gjort, nu vill de ha en utredning på det hela.... Sånt här tjafs tar otroligt mycket tid från mig. 

Vi har under kvällen varit till bankens garage och hämtat lite saker som mannen fått. En whiteboard tavla med skåp till klubbstugan. Sen har jag fått två vitrinskåp till skolan. Det var tunga saker att bära på men nu är det gjort, min kropp säger stopp men men vad att göra?


Inga kommentarer: