onsdag 10 mars 2021

Jobb och lov


Tredje dagen av årets sportlov. Jag har huvudbry runt personaltillsättning till veckan men vet ni, just nu är allting löst. Kanske får jag sova gott i natt? Jag hoppas verkligen det för natten till idag var ingen höjdare minsann. Har i alla fall ränt runt idag till olika enheter, personer och pedagoger. Har även hunnit med en blomma och ett litet tack till en som slutat. Bra jobbat.

Plockat in i ett skåp och det blir minsann fullt här ute när jag tagit hit allting från skafferiet i stan. Proppfullt är det men det löser sig allteftersom vi använder produkterna för det finns många dubletter just nu. Har dessutom hällt ihop kryddor då vi hade 2-3 av vissa sorter. 

Det konstigare av det konstiga har hänt i kväll. Mannen har varit på leverans av produkter och jag har haft besök. Inte ett utan två, det knackar och där står en kille som vill sälja larm. Jag vill inte köpa så han går och efter en stund så knackar det igen, då är det två killar som står där från en annan firma och de vill sälja larm. Inte heller då ville jag köpa något. Spooky tycker jag, är de här för det eller är de här för att reka läget för att göra inbrott senare??? Gillar inte det  

Inga kommentarer: