tisdag 23 mars 2021

Medicinsk massage


Fullt ös hela dagen. Blev en lång arbetsdag. Snabbt hem för en middag innan det var dags för mig att åka till Hortlax för att få massage. Så välbehövligt för mina axlar, nacke och rygg. Jag har haft ont ett tag och dessutom får jag huvudvärk av att ha så spända delar i kroppen. Nu har Lena gjort ett bra jobb och just nu känner jag mig varm och mjuk. Tänk att 1 timme kan göra så stor skillnad. På måndag är det dags igen för att upprepa detta sköna eller ganska onda just då det håller på.

Idag startade dagen soligt men ganska snabbt mulnade det på och det blev rejält varm. Idag då jag åkte hem var det +8,5 grader och då blir det även väldigt halkigt ute i våra gångar då det smälter och isen framträder. Försiktighet gäller så man inte druttar omkull. 


Inga kommentarer: