onsdag 24 mars 2021

Lilllördag

 


Har haft en dag då jag skrivit en hel del och då är det väldigt skönt att kunna stå och jobba vilket jag oftast gör. Åkte därför in till kontoret för arbetsställningens skull. Tyvärr hann jag inte skiva klart så det får bli en fortsättning imorgon. Sen har jag haft det hektiskt då jag både hade ett Teams möte och ett Zoommöte på nästan samma gång. Zoommötet fick förtur då det är många på kö i det mötet, det är mer löpandeband principen. Sen kunde jag återgå till Teamsmötet och delta där i lugn och ro.

Efter dagens slut så har jag varit på några ärenden, jag tycker trots allt att det är mycket folk på vissa ställen, pandemin till trots. Konstigt att man måste trängas och vissa tar ingen hänsyn överhuvudtaget. Tråkigt att uppleva. Många yngre är dessutom tillsammans med vänner, vilket inte är att rekommendera just nu. Bete er för fn!!

Vi passade på att äta en snabb middag i stan då klocka var vid 18.00 innan vi åkte ut hit igen. Nu har mannen satt in en lagerhylla i den gamla bastun. Nu blir det till att tömma förrådet i stan för att få det klart i alla fall. 


Inga kommentarer: