torsdag 25 mars 2021

Sol

 


Trevligt väder just nu, +8 grader, ingen vind och så fint och soligt. Jag har suttit hemma idag och jobbat och då har jag ju en fantastisk utsikt. Ett fartyg gick genom isen och det är riktigt mäktigt att se. Trots att jag sett det så många gånger så är jag fortfarande lika imponerad varje gång. 

Har även fixat lite fika till morgondagen då det är jag som har det. Vet ju vilken besvikelse det blir om någon glömmer sin fikadag. Det får inte hända. Nu är det levererat och klart så att de kan plocka fram det. Jag kommer nämligen inte att finnas på plats själv imorgon bitti, jag dyker upp men det blir lite senare. 

Har idag varit och kollat på kyl/frysar och nu är det bestämt, vi satsar på en hög på en gång. Det blir en 2 meters så ryms varorna bättre. 

Inga kommentarer: