fredag 19 mars 2021

Helg


 Som jag behöver denna helg! Vilken vecka med sjuka personer, vikarier, APT och värkande axlar av all stress. Allting löser sig men det känns i kropp och knopp att stressen påverkar hela systemet. Axlarna åker upp och huvudvärken kommer som ett brev på posten. Bra med Yoga och jag försöker slappna av så gott det bara går. Jag sover som en stock i alla fall och det är ju alltid bra.

Nu är det ledighet i dagarna 2 och jag ska göra just ingenting denna helg. Ska ta hand om mina plantor imorgon men det tar ju inte hela dagen. Imorgon ska vi även ha vinprovning med viner från små producenter i Moldavien. Blir spännande att testa hur det smakar för jag har nog aldrig druckit vin från Moldavien tidigare?

Ikväll blir det Taco, blir gott för det var ett tag sedan vi åt det. Blir nog en tidig kväll. 

Inga kommentarer: