måndag 1 februari 2021

Välkommen

 

Idag kan vi säga välkommen till februari och det känns jättebra. Det är fortfarande -12 och lätt snöfall men det är ljust på dagarna och en bra stund under eftermiddagen. Så härligt!

Har jobbat hemifrån idag då jag haft 3 möten via Teams och så lite pappersarbete på det så var dagen fulländad och arbetsdagen slut. Har även hunnit med en promenad bland alla maskiner som skottar tak här runtomkring just nu. Även en container var på ett tak upplyft med en kranbil. 

Mannen har åkt till stugan för att jobba med firman och jag är på gång igen. Jag har börjat yoga igen och det är fantastiskt skönt. Idag var det lite trögt men det beror på att mina tankar drog iväg i många tankar kring och runt morfar. Jag vet att det är min hjärna som vill att jag ska tänka såna tankar men idag var det lite svårt att styra tillbaka dem till där de ska vara. Man behöver inte tänka medan man yogar.



Inga kommentarer: