fredag 5 februari 2021

Fredag och helg

 
Idag har jag haft en bra dag men mycket att göra men allt har flutit på bra och alla möten har avlöpt på ett tillfredsställande sätt. Skönt att sluta veckan med positiva vibbar. 

Jag har varit till mormors och morfars grav då det skulle vara mormors födelsedag idag. Jag hade med 2 rosor som jag lade på stenen. Det var fint och uppskottat där. Efter mig har även mamma varit förbi där. Passade på att handla lite på Ica i Bersika och hann då prata väldigt kort med syster som jobbade. Jag köpte med lite blommor både rosor och tulpaner på Ica. Sen kom mannen hem med franska tulpaner från Kristofs och det är ju tulpanernas Rolls- Royce, de är riktigt coola. Nu har vi mycket blommor här hemma. Får helt enkelt ta med mig lite blommor imorgon när vi åker till stugan.

Nu blir det middag med plankstek och då ser vi På spåret. Tjoho fredagkväll vi är redo. 



Inga kommentarer: