söndag 7 februari 2021

Soligt

Vilken fin helg det har varit, växlande väder och så lite sol där emellan och med en temperatur som har varit ca-4 på dagarna och -10 under nätterna. Helt perfekt. Trots det åkte jag mot stan vid lunchen idag och då tog jag en sväng till mamma. Sen hem för att äta och bara vara för mig själv.

Har suttit och kollat på tidigare program som jag spelat in under förra årets lopp och det är ju skönt att kunna se och så radera så att det blir mer plats på hårddisken. 

I fjol denna tid så fixade jag fötterna, målade tånaglar och smorde in benen för att förbereda inför resan till Gran Canaria. Vilken skillnad det är att ha något att se fram emot, sol och värme. Otroligt tråkigt för alla att inte kunna göra något.  Nu under 1 år så har hela världen väntat och väntat på ett vaccin som snart kommer. Håll i och håll ut trots att det inte är ett dugg roligt. 



Inga kommentarer: