måndag 15 februari 2021

Vecka 7

 Ny vecka som startade lite kaosartat då jag glömt alla mina anteckningar hemma inför den info som jag har varje måndag morgon kl 8.00. Hem igen för att hämta boken och så tillbaka igen till skolan. Oj oj så stressigt men jag hann i alla fall. Just nu är det stressigt i mitt jobb med många olika små saker som ska sys ihop till en enhet. Många trådar att dra i för att få ihop det. Måste verkligen avsätta tid så att jag får ihop det. 


Yoga ikväll med en helt fantastiskt stund på yogamattan med jobb med mage, mjälte så det var ett skönt pass. Förutom 2 olika sekvenser, först vår nya granne som hade en spelstund och idag tror jag att det var ett bilspel som var på agendan, vilket jäkla liv. Jag var tvungen att ta alla kuddar, mattor, dator och filtar för att flytta till vardagsrummet där ljudet från grannens ljudanläggning inte låter lika mycket. Hann knappt lägga mig så blev det ett otroligt tråkigt ljud, var låter det nu? Upp och kolla och det var vår frysskåp som hade ett otroligt tråkigt ljud. Enda sättet att få tyst på den var att hålla dörren öppen. Inte så bra för en frys alltså. Under slutet av yogan fick den vara öppen för att få lugn och ro. Mannen kom hem och efter en stund så tystnade i alla fall frysen. Wojne wojne så konstigt.


Inga kommentarer: