lördag 20 april 2013

YOHIO

Tittar ut och ser en massa barn/ungdomar som är på stan idag. Just för en stund sedan så förstår jag helt plötsligt varför? Jo, Yohio besöker stan för en signering! Detta fenomen av ung kille som pratar japanska som han för övrigt har lärt sig själv, med en klädsel som vi inte är vana vid, jag gillar det hela, tala om en som sticker ut från mängden. Hoppas verkligen att han är så stark så att han orkar stå emot och kan vara sig själv även här framöver. Sov länge, mannen hade varit vaken länge för han hade hunnit ut på promenad och då hade han köpt färska frallor på Ekbergs! Lyx att vakna till det! Har putsat fönsterna på utsidan och det går ju i ett nafs eftersom jag tar mina hinkar, kliver över balkongräcket och ut på taket. Då kommer jag ju åt fönstren väldigt lätt. En prommis har det också blivit och idag slog jag på appen Runkeeper, roligt att bli peppad av en röst om hur långt jag gått och hur länge jag hållit på. Bra att ha, slog även igång musiken i min telefon....En låt med Bo Kaspers (Väldigt lugn) och två lugna jullåtar!! Blev så full i skratt inte mycket att hålla tempo till i alla fall. Nu blir det till att fixa musik i telefonen. Jag lyssnar ju nästan alltid på radio när jag går men det kan ju vara bra med lite variation också-

Inga kommentarer: