söndag 14 april 2013

0-2

Skellefteå har tagit en rejäl ledning i hockeyn och har 2-0 i matcher. Blir verkligen spännande att se om Luleå har möjlighet och ork att vända detta läge? Vi tog en tur till stugan i dag och då skottade mannen fram släpet som en bekant ska låna till helgen. Han skottade även en gång till mitt växthus så nu kommer jag fram till det och jag har även varit in en stund, oj vad det är vår för mig! Det riktigt kliar i fingrarna att få börja odla men här upp i norr är det en bra bit kvar innan man får plantera utomhus. Jag har även fått sommardäck på min bil, tyst och skönt var det när vi åkte därifrån. Nu har jag tvättstugan så jag ska gå ner och hänga den sista maskinen.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Vad duktig du är med tvättstugan, jag har en liten Kenny som jag införskaffade när jag skulle få Zack.
Jag tvättar allt i min lilla maskin(förutom täcken).
Hatar att städa efter andra när man kommer och måste passa tider.

/Lisa

Vissla sa...

Försöker hålla undan hela tiden och det går ju så snabbt med 2 stora maskiner. Däremot håller jag på att bli en tvättstuge häxa!!! Jag hatar att städa efter andra...//Helena