torsdag 4 april 2013

Och så var det torsdag....

Snart är ju veckan slut och jag verkligen njuter av att vara ledig. Eller ledig och ledig jag har jobbat på bra tycker jag, men jag jobbar med det jag vill och behöver göra. Har putsat fönster i kök och sovrummet, samt bytt gardiner. Nu har det i övrigt varit en skitdag för mig eftersom jag har haft migrän. Inte den värsta sorten men jag har haft en järnställning runt skallen hela dagen! :( Det här är ju inte alls roligt när man inte får bort värken. Har dessutom tjafsat med en annan hyresgäst som hade tagit min tvättid!! En kille som aldrig bokar fast sin manick utan han stoppar in en papperslapp när han ska tvätta, nu var det så att han skulle ha tvättat i går enligt sin lilla lapp men i telefonen hade han gjort en påminnelse på idag, jag hann bli ganska upprörd då det här inte är första gången. Han är dessutom dålig på att ta reda på sin tvätt, den kan hänga kvar i flera dagar och dessutom så städar han aldrig efter sig! Nog om denne man, jag ska inte slösa mer energi på honom. Idag har min junta i alla fall bestämt oss för att åka till Amsterdam i september. Vi åker den 5:e och hem den 8:e, ska bli så kul! Att dessutom ha något att se fram emot är ju jätteroligt!

Inga kommentarer: