tisdag 23 april 2013

Auktion

Jag har varit med på en auktion på en sajt och jag vann med mitt bud....Jag har alltså lagt bud på en pool! Tjoho säger jag som alltid har önskat mig en pool eftersom min bästis under uppväxten hade en pool och vi badade jämnt! Mannen är ju inte lika positiv kan jag ju säga... :) Ja ja det löser sig nog men vi hinner nog inte bygga den ni i sommar utan garaget och gästrummet ska bli klart först sen är det en massa markjobb kvar också! Bara jag har den när jag fyller 50 år för då ska jag ha poolparty!

1 kommentar:

Mestmamma sa...

När jag var yngre var det ju såååå häftigt att ha pool - men då var det ju ingen som hade pool.

I dag är det däremot alla som har pool, kanske inte så stora men tillräckligt att vuxna kan bada i den utan att uppta hela poolen :-)

Tyvärr är jag lite badkruka idag och Zack gillar mest sandstränder så vi åker till Italien bla i sommar och badar där.

PS. Jag kommer på poolpartyt iaf :-)