tisdag 16 april 2013

Hemma

Det blir 2 hemmadagar för mig, värken under fötterna och i handflatorna är inte kul alls! Nu har jag gjort det läkaren rekommenderade, 15 minuters promenad efter frukost och så ska jag gå ytterligare en gång i eftermiddag. Undrar just vilket jobb man skulle behöva för att kunna lägga in det under sin dag? Just när jag promenerar funkar ju allt bra men det är när jag sen kommer hem och slappnar av som värken kommer. Att lägga sig i sängen på kvällen är inte kul alls. Har försökt att kontakta en kineseolog i dag men hon är på kurs i ytterligare en vecka! Hade tänkt att prova på något alternativt innan jag kontaktar läkaren och påbörjar en livslång medicinering, jag känner mig inte redo för det mentalt ännu!

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Förstår dig exakt :-(

/Lisa