tisdag 9 april 2013

IKEA

Gick hem tidigt idag eftersom kyrkan kom till skolan och de jobbade med Nya Testamentet. Eftersom det är min kollega som har religion så behövde inte jag också vara med på den lektionen det betyder att jag kunde åka från skolan vid lunch. Hämtade upp mamma och vi åkte mot Haparanda och IKEA. Varken jag eller mamma skulle ha något speciellt men vi kunde ju i lugn och ro kolla runt. Nu höll de på att bygga om många avdelningar där man inte hade tillträde och det var ju som sagt var tur att jag inte hade en lista med saker som jag skulle shoppa för då hade jag blivit riktigt sur. Kom därifrån med ett kvitto på drygt 600:-. Bra jobbat tycker jag. Åkte även förbi outleten som säljer porslin och där köpte jag 4 assietter till stugan. Vi var hemma igen strax före 18.00. Ikväll blir det behövlig vila i soffan. Ikväll är det den spännande serien The Following, riktigt bra. Se den om du vill se något spännande se den!

Inga kommentarer: