fredag 26 april 2013

1000

Detta är inlägg nr 1000 i denna blogg! Kul att jag har orkat hålla i så här länge. Skriver när jag orkar och hinner men det är inget jag måste göra varje dag. Kul att ni är ganska många som läser har ca 30 st/dag som läser vad jag skriver. Idag har vi flyttat till stugan, tror jag i alla fall. De visar trist väder i helgen men det gör inget eftersom vi kan vistas inomhus om vi vill. Till veckan drar vi till Stockholm för en snabbresa några dagar. I alla fall är det så att om jag tycker det blir för trist eller kallt kan vi ju alltid sova i stan ett par nätter, vi får se hur vi gör. Idag har varit en riktig skitdag, jag har haft migrän. När jag hade skickat iväg eleverna till idrotten så for jag till hälsocentralen för att köpa medicin, (ja jag hade glömt den hemma!). De hade inte Immigran hemma så jag köpte Treo. Det betyder att jag aldrig fick bort värken på hela dagen men jag höll den i schack någotsånär. Kl 14.30 när jag åkte hem vill jag bara kräkas. Hem och tog en Immigran sen sov jag i 1½ timme, kändes som jag hade blivit överkörd av ett tåg när jag vaknade. Började packa och sen åkte vi ut hit efter 18.

Inga kommentarer: