lördag 27 april 2013

April lördag!

Jag vaknade 10.10!! och jag hade då sovit i 11 timmar!! Tydligen behövde jag det efter gårdagens migränanfall, var helt slut när jag gick och lade mig i går kväll. Idag har det varit alla väder, ett typiskt aprilväder kan jag lova, regn, hagel, sol och moln allt i en salig blandning och om vart annat! Tog mig en tur till stan under eftermiddagen eftersom jag ville hämta mer saker från läggan och även komma åt mina tidningar. Åkte även till ICA Ankaret för att handla och där hottade jag kalvschnitzel. Mannen panerar och fixar dagens middag och jag sitter och tar det lugnt! Lyxliv är det.... Vattnet är påkopplat till nästa stuga och i bastun har vattnet kommit, däremot har det inte kommit in i stugan ännu. Vi har ju haft vatten sen i påskas och det är skönt och underlättar mycket när man har fått in vattnet. Hoppas verkligen att det kommer i morgon.

Inga kommentarer: