onsdag 17 april 2013

17/4

Idag är det exakt 3 månader innan jag fyller 48 år. Ålder vad är det? Jag försöker i alla fall inbilla mig att det bara är en siffra. Pratade med en person idag som just sa att han kom ihåg när hans föräldrar fyllde 40 år och sen när de fyllde 50 år tyckte han att föräldrarna var nära avgrundets kant! Nu inser han att det inte var så utan han själv närmar sig 50 år och känner sig fortfarande busig. Vi var då överens om att inuti kroppen känns det på ett sätt trots att det yttre falnar något. Fick roligt besök av vännen som var på stan idag, det blev lite te och en massa surr! Tack för det, det värmde att få prata och skratta lite! :) Var ju på kvinnor och ekonomi på Statt igår. Det var en inbjudan från Sparbanken där de pratade juridik, ekonomi och företag som hade modevisning, smycken och glasögon. Riktigt roligt, tog med vännen som jobbar på Nordea...tror även att hon tyckte att det var en rolig kväll trots att det var "fel" bank för henne. I alla fall fick man ned en massa i en Goodiebag som delades ut, jag har idag nyttjat en rabattcheck på Intersport. Har köpt nya joggingskor och formgjutna sulor till mina fötter. hoppas verkligen att det ska bli bättre med dessa.

Inga kommentarer: