fredag 5 april 2013

Esprit

Vår butik i Piteå ska stänga på grund av dålig lönsamhet. De har börjat utförsäljning idag och jag kan lova att det var mycket folk. Jag är ju en som brukar handla där så jag hade inget dåligt samvete att jag "snikade" och köpte billigt, men alla andra.....varför hade ni inte shoppat där medan den fanns?? Jag försöker verkligen vara köptrogen vår stad så att de butiker som finns ska få finnas kvar. Jag är inte den som i ur och skur ränner till Luleå eller Skellefteå för att handla på de butiker som vi har här också. Däremot köper jag på de butiker som vi inte har ex Cervera, Brothers & Sisters och Guns skor i Luleå. Har varit en sväng till resebyrån idag och betalat min resa och nu ska jag packa ihop lite för vi drar till stugan när mannen slutar kl 13.00. Det blir en lugn och skön helg hopps på sol och sköntväder, om inte så ska jag vara inomhus och läsa en bok!

Inga kommentarer: