onsdag 7 februari 2024

Tidig morgon


Hade ställt klockan på 4.35! Det är tidigt, åkte härifrån 5.10 mot staden för att hämta upp sonen. Det är verkligen lite trafik den tiden. Vid 6.05 lämnade jag av honom på Luleå flygstation och 6.30 ringde han igen och sa att han missat flyget då han inte hade checkat in! Attans otur och tyvärr var de inte så behjälpliga på flygstationen. Jag  hade hunnit till Bertnäs så det var bara att vända igen. Strax innan 8.00 var vi hemma igen och jag åkte till jobbet. Ny tid är bokad om några veckor och det känns ju bra. 

Idag har de börjat att måla mitt kontor och det blir ju superfint, så roligt att det nu händer. Lunch med sonen och eftersom jag inte har någon arbetsplats åkte jag hemåt efter 14.00 idag för att jobba vidare här. 

Dagens middag blev pannkaka med bacon. Gott och lätt att fixa. Idag har den sista väggen börjat att byggas i huset så nu ser man lilla toaletten och skafferiet. Blir bra det här.









                         


Inga kommentarer: